تازه ها:
نمایندگی خودرو تشویر
پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۸,Jul 18 2019

آرشیو

پا پیـــچ

علاقه ای به آمدن ندارم/ باید مشورت کنم/ به آباده ای ها نقد وارد است!/ از باختن ناراحت نشدم
سایه رودربایستی بر سر آباده ای ها؛ گفتگو با علی اصغر عزیزخانی
علاقه ای به آمدن ندارم/ باید مشورت کنم/ به آباده ای ها نقد...
کد مطلب: 2961

در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آباده، سکانداری این اداره به حجت الاسلام سعید جعفری رسید.

تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبادهتودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبادهتودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبادهتودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبادهتودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبادهتودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبادهتودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبادهتودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبادهتودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی آباده

نام:
ایمیل:
نظر شما:
 
نظرات بینندگان
ناشناس
|
|

۱۳۹۴/۶/۱۹ ۱۰:۲۶

پاسخ

چه کیفی کرده محمد خانی

شهروند
|
|

۱۳۹۴/۶/۱۹ ۱۱:۳۹

پاسخ

سلام مبارک باشه امیدوارم حماسه های معدن را در حوزه تبلیغات اسلامی ادامه دهید البته در بعد فرهنگی و تبلیغی و شفاف سازی های تبلیغی داشته باشین به شرطی که در سطح شهر نمود داشته باشد.ضمنا تبریک دیگری به خاطر ارتقاء از شیخ جعفری به حجت السلام جعفری.
پیروز و پاینده باشید

نمکی
|
|

۱۳۹۴/۶/۲۰ ۷:۰۸

پاسخ

سلام برهمشهریان مظلوم
جناب شیخ سعید یک نمونه کامل والگوی ............ تمام عیار است.که اگر صاحب داشت تو کتاب گینس چاپ می کردند.
جالب تر حرکت رحیم زاره نماینده است
......... باریک الله این انتخاب دهن کجی آشکار به مردم است
واینکه دقیقا حکم مصدق در مورد تو درست است
می دانید که مصدق وقتی به کمک آیت الله کاشانی ونیروهای مردمی به قدرت رسید به دوستانش پشت کرد وبه دشمنانش پشت.
خیلی دلم میخواد انمتخابات ببینم دوستات برات چه می کنند چرا که دشمنات واونایی که چشمتو ندراند حالا هم ندارند نمی خواد اینقدر خود شیرینی بکنی...........
راستی آقوی نماینده سفر یونان خوشگذشت

رضا
|
|

۱۳۹۴/۶/۲۰ ۱۱:۵۲

پاسخ

با نزدیک شدن انتخابات نماینده (زارع) تغییر تاکتیک داده و داره مدیرانی رو که آورده تغییر میده که توانتخابات براش نقطه ضعف نباش اول بخشدار بعد سازمان تبلیغات وبعد .....

اکبر
|
|

۱۳۹۴/۶/۲۴ ۱۲:۴۲

پاسخ