تازه ها:
نمایندگی خودرو تشویر
چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸,Oct 23 2019

آرشیو

یادداشت

گام دوم انقلاب، عرصه ی اعتماد به جوانان/ سلام مرا به فرهنگیان انقلابی استان فارس برسانید
در نخستین مجمع عالی بسیج استان فارس صورت گرفت:
گام دوم انقلاب، عرصه ی اعتماد به جوانان/ سلام مرا به...
امام جمعه انقلابی؛ بایدها و نبایدها
امامت «جامعه» یا پیش‌نماز «جمعه» مساله این است
امام جمعه انقلابی؛ بایدها و نبایدها

آرشیو

پا پیـــچ

کد مطلب: 2961

در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آباده، سکانداری این اداره به حجت الاسلام سعید جعفری رسید.

تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبادهتودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبادهتودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبادهتودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبادهتودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبادهتودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبادهتودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبادهتودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبادهتودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی آباده

نام:
ایمیل:
نظر شما:
 
نظرات بینندگان
ناشناس
|
|

۱۳۹۴/۶/۱۹ ۱۰:۲۶

پاسخ

چه کیفی کرده محمد خانی

شهروند
|
|

۱۳۹۴/۶/۱۹ ۱۱:۳۹

پاسخ

سلام مبارک باشه امیدوارم حماسه های معدن را در حوزه تبلیغات اسلامی ادامه دهید البته در بعد فرهنگی و تبلیغی و شفاف سازی های تبلیغی داشته باشین به شرطی که در سطح شهر نمود داشته باشد.ضمنا تبریک دیگری به خاطر ارتقاء از شیخ جعفری به حجت السلام جعفری.
پیروز و پاینده باشید

نمکی
|
|

۱۳۹۴/۶/۲۰ ۷:۰۸

پاسخ

سلام برهمشهریان مظلوم
جناب شیخ سعید یک نمونه کامل والگوی ............ تمام عیار است.که اگر صاحب داشت تو کتاب گینس چاپ می کردند.
جالب تر حرکت رحیم زاره نماینده است
......... باریک الله این انتخاب دهن کجی آشکار به مردم است
واینکه دقیقا حکم مصدق در مورد تو درست است
می دانید که مصدق وقتی به کمک آیت الله کاشانی ونیروهای مردمی به قدرت رسید به دوستانش پشت کرد وبه دشمنانش پشت.
خیلی دلم میخواد انمتخابات ببینم دوستات برات چه می کنند چرا که دشمنات واونایی که چشمتو ندراند حالا هم ندارند نمی خواد اینقدر خود شیرینی بکنی...........
راستی آقوی نماینده سفر یونان خوشگذشت

رضا
|
|

۱۳۹۴/۶/۲۰ ۱۱:۵۲

پاسخ

با نزدیک شدن انتخابات نماینده (زارع) تغییر تاکتیک داده و داره مدیرانی رو که آورده تغییر میده که توانتخابات براش نقطه ضعف نباش اول بخشدار بعد سازمان تبلیغات وبعد .....

اکبر
|
|

۱۳۹۴/۶/۲۴ ۱۲:۴۲

پاسخ