کل 103 امروز 0
3

مسئول جدید آموزش‌و‌پرورش شهرستان آباده معرفی شد

  • کد خبر : 933
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴
مسئول جدید آموزش‌و‌پرورش شهرستان آباده معرفی شد
حسین متقی به عنوان مسئول جدید آموزش‌و‌پرورش شهرستان آباده معرفی شد و از زحمات مخلصانه مرتضی کریمی باحضور معاون مدیرکل آموزش و پرورش فارس تقدیر و تشکر شد.

به گزارش آباده‌نما، بذرافکن معاون آموزش اداره کل آموزش و پرورش فارس ضمن تشکر از مرتضی کریمی در مراسم معارفه برای حسین متقی آرزوی موفقیت کرد.

وی گفت: دور هم جمع شده‌ایم تا از زحمات و سختی‌هایی که مدیرآموزش و پرورش آباده در این مدت کشیده است تقدیر کنیم.

بذرافکن گفت: چندی پیش یکی از معاونت‌های اداره کل آموزش‌وپرورش فارس به مرتضی کریمی پیشنهاد شد اما وی به دلیل تعهد به شهرستان خود، این پیشنهاد را رد کرد، ریل‌گذاری در مدت ۹ماهه اخیر نشان از فعالیت‌های اثربخش کریمی است، راز محبوبیت وی ایستادگی و جنگیدن در برابر تمامی سختی‌ها و مشکلات است.

مرتضی کریمی در این مراسم ضمن گزارشی از اقدامات انجام شده از برنامه‌های در دست اقدام نیز نام برد و گفت: اتمام مدرسه مسکن ملی، شروع ساخت مدرسه شهیدموسوی شهر بهمن پس از توقف ۳ساله، تکمیل مدرسه خیابان مذنب تا پایان سال، در نظر گرفتن یک میلیارد و سیصد اعتبار برای تکمیل پژوهشکده استاد مهندسی، نامه‌نگاری جهت تبدیل این ساختمان به باشگاه فرهنگی،اخذ مجوز دندان‌پزشکی جهت درمان رایگان دانش‌آموزان ابتدایی و…

وی گفت: من در آباده متولد شدم و با عشق به شهرم برمی‌گردم، برای رفتن نیامده بودم اما برخی از اقتضاعات شهر، استان و کشوری ایجاب کرد تا در سنگری دیگر خدمت کنم.

حسین متقی نیز رئیس جدید آموزش و پرورش آباده گفت: مسیر خوب و درخشان مدیریت در آباده قطعا به صورت خستگی ناپذیر با الگو قرار دادن رئیس جمهور شهید ادامه می‌یابد.

لینک کوتاه : https://abadehnama.ir/?p=933

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.