کل 116 امروز 0
17

کلاهبرداری متهم کرجی از باغدار آباده‌ای

  • کد خبر : 715
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
کلاهبرداری متهم کرجی از باغدار آباده‌ای
فرمانده انتظامی آباده از دستگيری متهم اهل استان کرج خبر داد كه با وعده تحویل و فروش 6 ميليارد ريال میوه به کشورهای خارجی، از باغدار آباده‌ای کلاهبرداری كرده بود.

به گزارش آباده‌نما، سرهنگ سيدابوالفضل مسعودی بیان داشت: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه فردي ناشناس در يکي از سايت هاي تبليغاتي وی را فريب داده و از او كلاهبرداري كرده است، رسیدگی به این چوضکع در دستور کار قرارگرفت.

وی ادامه داد: در بررسي اوليه مشخص شد شاكي در سايتی تبليغاتي و در يك آگهی مقدار قابل توجهی ميوه زردآلو مربوط به باغ خود را برای فروش به شهروندان معرفی كه در اين خصوص فردی ناشناس به وی مراجعه و به بهانه فروش ميوه در خارج از كشور، از شاكی می‌خواهد تا حدود 13 تن ميوه جهت فروش به يكي از كشورها به او تحويل دهد و سود آن را تقسيم كند.

فرمانده انتظامي آباده تصریح کرد: پس از اینکه شاکی ميوه مذکور را به وي تحويل مي‌دهد، فرد ناشناس دیگر به تماس‌هایش پاسخگو نبوده و هيچ وجه و يا سودي برای این شهروند واريز نمي‌كند.

سرهنگ مسعودي افزود: ماموران پليس آگاهي با بررسي‌هاي تخصصي سرانجام متهم را در استان كرج شناسايی و با اخذ نيابت قضائی و همكاري با پليس آگاهی نظرآباد كرج، متهم را در دستگير كردند.

اين مقام انتظامي با بیان اینکه متهم در بازجويي اوليه به كلاهبرداري 6 ميلياردي (ارزش ميوه‌ها) اقرار كرد، گفت: فرد مذكور تحويل مرجع قضايي و از آن طريق روانه زندان شد.

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://abadehnama.ir/?p=715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.