کل 85 امروز 0
1
اندرحکایت معدن خاک نسوز آباده

درب بسته جواب اعتراض کارگرهای زحمت‌کش معدن

  • کد خبر : 902
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
درب بسته جواب اعتراض کارگرهای زحمت‌کش معدن
کارگران معدن با درب‌های بسته روبرو شدند و از ورود آن‌ها به محوطه جلوگیری شد، اینگونه رفتارهای سلبی و غیرمتعارف با کارگران مطمئنن جز تنش نتیجه دیگری نخواهد داشت.

به گزارش آباده‌نما، در اعتراض قبلی کارگران، مسئولین معدن وعده رسیدگی به حقوق کارگران را داده بودند، که قرار بود پس از یک ماه بررسی، نتیجه را به رسانه‌ها وکارگران اعلام نمایند، اما حال پس از گذشت چندماه این وعده‌ها محقق نشد و امروز نیز پس از چند روز گلایه و اعتراض به مسئولین، کارگران معدن با درب‌های بسته روبرو شدند و از ورود آن‌ها به محوطه جلوگیری شد، اینگونه رفتارهای سلبی و غیرمتعارف با کارگران مطمئنن جز تنش نتیجه دیگری نخواهد داشت.

پس از ارسال مطالبات کارگران به آباده‌نما طی چند روز اخیر، آباده‌نما جهت پیگیری این امر با دادستان، فرماندار، رئیس هیئت مدیره معدن و…صحبت‌های زیادی انجام داد اما گویا سومدیریت هیات مدیره معدن که تمام ارگان‌های شهر را مشغول خود کرده است، از عهده حل مسائل کارگران برنمی‌آید و متوجه طرز صحیح برخورد با آن‌ها نیست.

حل این مسائل با کمی تدبیر مدیران معدن به راحتی قابل حل می‌باشد اما متاسفانه الان چند روزی است که این مسئله دغدغه تمامی ارگان‌های شهر شده است و در ادامه نیز موجب تجمع کارگران روبروی فرمانداری ویژه شهرستان آباده شد و موجب تنش‌هایی در شهر گردیده است.

لازم به ذکر است هیات مدیره معدن خاک‌نسوز پس از گذشت چندین ماه هنوز هیچ جوابی به پایگاه خبری آباده‌نما در خصوص نامه ارسالی فرابورس در رابطه با وضعیت مدیرعامل این معدن نداده است.

لینک کوتاه : https://abadehnama.ir/?p=902

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.