کل 82 امروز 0
6

افراد ناسالم باید از بدنه دولت خارج شوند

  • کد خبر : 793
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱
افراد ناسالم باید از بدنه دولت خارج شوند
استاندار فارس با اشاره به نفوذ برخی افراد ناسالم در بدنه دولت گفت: شما رسانه‌ها کمک کنید تا افراد ناسالمی که به هر عنوان در بدنه دولت نفوذ کرده‌اند را خارج کنیم.

به گزارش آباده‌نما، محمدهادی ایمانیه بعداز ظهر امروز در آیین تجلیل از مدیران و رسانه‌های فعال در انعکاس اخبار دومین سفر هیات دولت به استان فارس، گفت: بزرگ ترین هنر شما رسانه‌ها این بود که آنچه در این استان انجام شده بود را در معرض دید قرار دادید.

وی با اشاره به حجم ریالی مصوبات سفر هیات دولت به استان فارس گفت: در این سفر ضمن بررسی مصوبات دور اول سفر، ۲۷ هزار میلیارد تومان مصوب شد که تا دو سال آینده حجمی از مشکلات استان را مرتفع می‌کند.

ایمانیه در ادامه تاکید کرد: گرچه پیش از این نیز استان فارس استانی محترم در سطح کشور بود اما عملکرد مناسب رسانه‌های استان در انعکاس مناسب این سفر و ظرفیت‌های استان، جایگاه فارس را چند پله بالاتر برد.

او در ادامه به امیدآفرینی در جامعه اشاره و عنوان کرد: دشمن در تلاش است تا امید را از جوانان ما بگیرد و دلسوزان کشور نگران این موضوع هستند اما با کار شما رسانه‌ها و انعکاس آنچه در استان صورت گرفته است امید به جوانان و مردم بازگشته است، چنانچه در میز خدمتی که بنده با جوانان داشتم این امید و انگیزه را نسبت به میز خدمت قبل از سفر حس کردم.

وی تاکید کرد: لذا کمک کنید تا اعتماد بین مردم و دولت تحکیم یابد و افراد ناسالمی که به هر طریق در بدنه دولت نفوذ کرده‌اند، از بدنه خارج شوند.

در پایان این نشست از مدیران کل ادارت، مدیران روابط عمومی، مدیران و خبرنگاران رسانه‌ها و عکاسان خبری فعال در جریان سفر ریاست جمهوری به فارس تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://abadehnama.ir/?p=793

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.