کل 82 امروز 0
6

جوان‌سازی را از شهرستان‌ها شروع کنید

  • کد خبر : 808
  • ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱
جوان‌سازی را از شهرستان‌ها شروع کنید
معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس خطاب به فرمانداران گفت: جوان‌سازی را باید از شهرستان‌ها شروع کنید، قبلا هم گفتم مدیرانی که بیش از ۶ ۷ سال در منصبی مسئولیت دارند را حتی اگر موفق هستند تغییر دهید تا علاوه بر پویایی، جوان‌ها نیز وارد این منصب شوند.

به گزارش آباده‌نما، مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان آباده و تکریم از فرماندار سابق این شهرستان برگزار شد.

قزل سفلی در این مراسم توصیه‌هایی را خطاب به فرمانداران بیان کرد و گفت: درب اتاقتان به روی مردم باز باشد، البته فقط پشت میز نشستنِ تنها فایده‌ای ندارد، راهبرد ما برای پیشبرد اهداف میدان است، میز برای این است که فکر کنیم و برنامه بریزیم، با سفر به روستاها و مناطق کم برخوردار، کاروان‌های خدمت را راه‌اندازی کنید.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس گفت: با جوان‌ها بجوشید، هیچوقت هیچ جوانی را پشت درب اتاق نگه ندارید، جوان‌سازی را باید از شهرستان‌ها شروع کنید، قبلا هم گفتم مدیرانی که بیش از ۶  ۷ سال در منصبی مسئولیت دارند را حتی اگر موفق هستند تغییر دهید تا علاوه بر پویایی، جوان‌ها نیز وارد این منصب شوند.

جریانات انقلابی را باید تقویت کنید

وی افزود: با جریان های انقلابی ارتباط صمیمانه داشته باشید و از مشورت های آنان استفاده کنید، باید جریان‌های انقلابی را تقویت کنید.

فرهاد سعدی فرماندار جدید شهرستان آباده نیز در این مراسم گفت: حامی منافع مردم هستم، مدیران عزیز شهرستان نیز بدانند باید در راستای توسعه شهرستان و خدمت به مردم به جد پای‌کار باشند، ما مدیران باید بدانیم هیچ شأنیتی نسبت به مردم جز خدمت نداریم.

فرهاد سعدی افزود: من مردم آباده را مردمی با فرهنگ می‌دانم که در ذهن فرد فردشان شعر، ادب، فرهنگ و هنر است، این شهرستان پیشانی استان است که در صنایع دستی نیز شهرت جهانی دارد و مردم این شهر بزرگترین سرمایه ما هستند.

وی افزود: یکی از اولویت‌های پیشی‌روی ما برگزاری انتخابات است، بایستی زمینه رقابت واقعی، امنیت و سلامت را در شهرستان با همکاری مردم مهیا کنیم.

وی گفت: اعتقاد دارم که میز و میدان باید در کنار هم باشد، کار میدانی و مشاهدات عینی می‌تواند در تصمیمات موثر باشد، از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد به عنوان بازوان دستگاه‌های ا‌جرایی استفاده می‌کنم،آن‌ها حلقه واصلی بین مردم و دولت هستند.

فرماندار ویژه شهرستان آباده در پایان گفت: وظیفه خود میدانم از زحمات فرماندار سابق تشکر کنم که الحق و الانصاف در زمینه نهضت ملی مسکن سرآمد تمام شهرستان‌ها در استان است.

پایان پیام/خ

لینک کوتاه : https://abadehnama.ir/?p=808

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.