کل 85 امروز 0
16

کلاهبرداری به بهانه قرعه‌کشی طلا در شیراز

  • کد خبر : 712
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹
کلاهبرداری به بهانه قرعه‌کشی طلا در شیراز
رئیس پلیس فتا استان گفت: خانمی که با درج آگهی قرعه‌کشی طلا در شبکه‌های اجتماعی اقدام به کلاهبرداری از شهروند شیرازی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش آباده‌نما، سرهنگ امیرحسین سلیمانی بیان كرد: در پی شکایت خانمی میانسال مبنی بر كلاهبرداري از وي در شبکه اجتماعی وات‌ساپ، بررسي موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وي ادامه داد: شاکی بیان داشت که در شبکه اجتماعی وات‌ساپ، با یک آگهی تحت عنوان “قرعه کشی طلا” برخورد کرده است و ضمن برقراری تماس با فرد تبلیغ کننده، مبلغ 140 میلیون ریال وجه به عنوان ثبت نام در قرعه کشی از من درخواست كرد و پس از دریافت وجه؛ دیگر جوابگو پیام‌ها و تماس‌های تلفنی من نبود.

سرهنگ سليماني گفت: متهم که خانمی 41 ساله بود شناسایی و با هماهنگی مرجع قضايی به پلیس فتا احضار شد.

رئیس پلیس فتا استان ادامه داد: متهم پس از مشاهده مدارك و مستندات پلیس نسبت به کلاهبرداری از شاکی اعتراف و هدف از این کار را درآمدزایی عنوان کرد.

این مقام سایبری با بیان اینکه کاربران هرگز فریب اینگونه آگهی‌ها را نخورند، اظهار داشت: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک آن را از طریق وب سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir و یا با شماره تلفن 096380 با کارشناسان ما در میان بگذارند.

لینک کوتاه : https://abadehnama.ir/?p=712

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.